Staat uw vraag niet tussen de onderstaande vragen? 

Neem dan contact met ons op.

Over de service van D-reizen Claim Refund

Wij  proberen dat gedupeerde vliegtuigpassagiers krijgen waar ze recht op hebben. Op het 
moment dat u last heeft gehad van geannuleerde vlucht  die via oud D-reizen geboekt zijn.
en  het geld van hun geboekte vliegtickets niet terug ontvangen heeft.
Wij zijn een groep die voor gedupeerden opkomen en alle gedupeerden vliegmaatschappij bij elkaar te brengen en zo een vuist kunnen maken.
wij zorgen ervoor dat de claim op de juiste manier ingediend word en bij succes krijgt u het volledige bedrag gestort op uw rekening ,
het is aan u of u een kleine bijdrage betaald voor de onkosten die gemaakt zijn.

Een Claimbureau is een commercieel bedrijf die werkt op no cure no pay module dat betekent dat
u per ticket administratiekosten betaald  van €26 en bij succes nemen zij een percentage van wel 29%  per ticket 
Jazeker ook hier geldt samen staan we sterker 
Door u te registreren  zie boven in de menu  als u zich geregistreerd heeft. en door ons goedgekeurd is dan krijgt u gelijk een persoonlijke  Dossier pagina.
Deze is beveiligd met een door u gekozen inlognaam en wachtwoord klick in het menu venster op inloggen ,
en u komt op uw persoonlijke en beveiligde dossierpagina
waar u alle benodigde  files en documenten die nodig zijn kan uploaden en downloaden
Op het moment dat u zich aangemeld heeft, gaan wij aan de slag  om te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft.
Wij delen u in  per vliegmaatschappij bij wie u een claim te vorderen heeft, en zullen wij namens alle gedupeerden de claim vorderen bij de des betreffende vliegmaatschappij. dit moet wettelijk 2 x gebeuren 
Ja als wij de vliegmaatschappij gaan dagvaarden zijn er kosten aan verbonden.
dit zij voor griffie rechten, kosten voor de Advocaat deze kosten worden gedragen door de gedupeerden naar rato.
Diegene met het hoogste claim betaald meer dan diegene met de laagste claim Maar nooit meer dan 15% van de geclaimde bedrag en als de gedupeerden in het gelijk gesteld worden dan zullen de kosten verhaald worden op de gedagvaarde vliegmaatschappij
jazeker want dan starten wij een  Europese procedure voor geringe vorderingen (na twee keer aanschrijven) dit doen wij indien de Europese Verordening 261/2004 wel van toepassing is maar in Nederland geen kantoor is om een dagvaarding uit te laten brengen.
Wij werken op vrijwillige Basis dus er zijn geen kosten voor onze Service mocht het tot een succes komen dan staat het u vrij om een klein bedrag te betalen voor de gemaakte onkosten  dit is uw keuze en geen verplichting  
ja er is een Facebook pagina daar kunt u zich ook aanmelden om met lotgenoten te praten en te discussiëren 
de link is   https://www.facebook.com/groups/claimdreizen

Over de verordening 261/2004

Een vlucht valt onder Verordening  261/2004 op het moment dat u binnen de EU zou vliegen, wanneer u vanuit de EU zou vliegen naar bestemming buiten de EU of wanneer u van buiten de EU naar een bestemming binnen Eu vliegt dit is tot en met uw eindbestemming  
Het is mogelijk om te claimen voor een minderjarige. Op het moment dat u een claim indient voor een minderjarige, is het belangrijk dat beide ouders of wettelijk vertegenwoordigers een volmacht invullen. Het kan voorkomen dat niet beide ouders of wettelijke vertegenwoordigers onderdeel zijn van de claimaanvraag. Om een vergoeding te kunnen claimen voor de minderjarige passagier is het wel noodzakelijk dat wij van beide ouders/wettelijke vertegenwoordigers een ingevulde en getekende volmacht ontvangen. Bij kinderen onder de twee jaar is het van belang dat u kunt aantonen dat het kind een betaalde ticket heeft
(eigen stoel)
 
Verordening 261/2004 is een Een Europese wetgeving. Duitsland en België vallen onder de EU en daarmee ook onder Verordening 261/2004. Alleen de vervaltermijnen in deze landen zijn anders dan in Nederland. In België geldt een vervaltermijn ven één jaar en in Duitsland is het drie jaar.